پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3405
-
الف
+

حضور دو فیلم «تنازع» و «یک آن» در جشنواره «پلانوس» پرتغال

فیلم های کوتاه «یک آن» به کارگردانی نقی نعمتی و «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی به بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه «پلانوس» پرتغال راه پیدا کردند.

فیلم های کوتاه «یک آن» به کارگردانی نقی نعمتی و «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی به بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه «پلانوس» پرتغال راه پیدا کردند.

این دو فیلم کوتاه در ادامه حضورهای بین المللی خود،  برای شرکت در بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه «پلانوس» انتخاب شده‌اند و به عنوان نمایندگان ایران با فیلم‌هایی از پرو، فرانسه، هند، رومانی، اسپانیا، سوئیس، روسیه، کانادا، پرتقال، چک، استرالیا و امریکا به رقابت خواهد پرداخت. این جشنواره فیلم‌های زیر ۳۰ دقیقه داستانی را به نمایش می‌گذارد.

فیلم کوتاه «یک آن» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تولید شده و  فیلمنامه‌ آن  را نیز نقی نعمتی به رشته تحریر درآورده است. قربان نجفی، غفور ملکی، بهزاد داوری، داریوش غذبانی، یوسف یزدانی و سیامک ادیب در این فیلم کوتاه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این فیلم کوتاه خلاقانه و و نوآور، اتفاقات غیر منتظره‌ای را که چند دقیقه قبل از مرگ چند نفر رقم می‌خورد روایت می‌کند. 

فیلم کوتاه «تنازع» از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران است و کارگردانی آن را مسعود حاتمی بر عهده داشته است.

جشنواره فیلم کوتاه «پلانوس» با هدف گسترش و ترویج فیلم های کوتاه جدید در شهر تومار، از طریق رقابت و همچنین دعوت از فیلم های مهمان توسط «Tripé productions» با حمایت شهرداری تومار سازماندهی و برگزار خواهد شد.

نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه پلانوس ۱۶ و ۱۷ سپتامبر برابر با ۲۶ و ۲۷ شهریور در شهر تومار پرتغال برگزار ‌شود.

 ب س / س م

 

نظر شما
ارسال نظر